Elérhetőségek

Telefonos ügyfélszolgálat: 80/811-118 (és 24 órás telefonos hibabejelentő)


    Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás:

    • Hétfő: 8:00-20:00
    • Kedd: 8:00-20:00
    • Szerda: 8:00-20:00
    • Csütörtök: 8:00-20:00
    • Péntek: 8:00-20:00
    • Szombat: Hibajelentés hangpostára
    • Vasárnap: Hibajelentés hangpostára

    Egyéb elérhetőségek


     E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    Support e-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    Postai cím: 1138 Budapest, Váci út 188.

    Fax szám:  +36-1-890-0891

    Az Előfizető felszólamlási lehetőségei


    1. A hálózat kiépítésével, átépítésével, az előfizetői szolgáltatások műszaki minőségével, a hibabejelentő szolgálat működtetésével kapcsolatos vita esetén az NHH-hoz vagy a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez:

    Nemzeti Hírközlési Hatóság Pécsi Iroda

    • Cím: 7624 Pécs, Alkotmány u. 23.
    • Telefon: 06-72-508-800; Telefax: 06-72-508-808

    2. Az ügyfélszolgálat működtetésével (panaszügyintézés, díjreklamáció, kötbér, kártérítés, stb.) kapcsolatos vita esetén:

    Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Pécsi Kirendeltség

    • Cím: 7622 Pécs, Bajcsy Zs. E. U. 14-16., Tel.: 72/510-790

    3. A Szolgáltató általános helyi vállalkozási tevékenységével kapcsolatos jogvita esetén:

    Pécs M.J.V. Jegyzője

    • Cím: 7621 Pécs, Kossuth tér 1-3., Telefon:72/533-800

    Partnereink

    maverixlogo

    Tájékoztatás

    A Drávanet Zrt. ezúton tájékoztatja ügyfeleit az internet-hozzáférési szolgáltatásokra vonatkozó 2017.01.01-el hatályba lépő változásokról.

    Az internet-hozzáférési szolgáltatások összehasonlító táblázata itt érhető el.

    Üdvözlettel: Drávanet Zrt.