ExpertCall - Social Media Contact Center

A kommunikáció új iránya!

telefon facebook twitter sms email livechat fax

Egyesített kommunikációs megoldás kis-, közép- és nagyvállalatok számára

Az üzleti kommunikációs rendszerek fejlődésének jelenlegi iránya a konvergencia, vagyis a kommunikációs csatornák összeolvadása a hatékonyság növelése céljából. Erre nyújt megoldást, az ExpertCall Social Media Contact Center, amely egységesíti a hagyományos contact center csatornákat (hang,email,fax,sms) a modern social mediával (Facebook,Twitter,Chat…) a mindenkori cél eléréséhez: az ügyfelek megnyeréséhez és megtartásához.

Kiknek ajánljuk

Az ExpertCall kis-, közép- és nagyvállalatok számára egyaránt hatékony megoldást nyújt a kommunikációs csatornák egyesített kezelése révén.

Fejlett funkciók:

  • Bejövő hívások (Ivr,Acd,Sbr,Virtual Queue)
  • Kimenő kampány, Prediktív visszahívás
  • Kérdőív kezelő, Kvótázó modul
  • Hatékony Prediktív Tárcsázó Algoritmus
  • Hd Hang/Videó, Hangrögzítés
  • Valós Idejű És Aggregált Statisztikák
  • Facebook, Twitter, Linkedin Támogatás

Modern technológia:

  • Telepített (Dobozos) Vagy Virtuális (Online, Felhőben Futó) Megoldás
  • Szerveroldal: Linux,Windows
  • Vagy Felhő: Ms Azure, Amazonec2
  • Kliensoldal: Windows/Imac Vagy Böngésző
  • Mobil Kliensek: Android, Ipad
  • Adatbázisok: Oracle,Postgres,Sqlserver, Mysql
  • Microsoft Crm,Salesforce.Com Integráció
  • Outlook, Active Directory Támogatás
  • Voip Telefonok, Központi Management

Partnereink

maverixlogo

Tájékoztatás

A Drávanet Zrt. ezúton tájékoztatja ügyfeleit az internet-hozzáférési szolgáltatásokra vonatkozó 2017.01.01-el hatályba lépő változásokról.

Az internet-hozzáférési szolgáltatások összehasonlító táblázata itt érhető el.

Üdvözlettel: Drávanet Zrt.