Gyakran ismételt kérdések

Levelezés

Internet

Drávanet mobilinternet

IPTV

E-Ügyfélszolgálat

Egyéb

-Melyek a Drávanet levelező rendszerének beállítási paraméterei?

POP3 kiszolgáló: pop3.dravanet.net

IMAP kiszolgáló: imap4.dravanet.net

Levélküldő kiszolgáló: smtp.dravanet.net

Javasolt biztonsági beállítás: SSL/TLS

-Sebesség problémát észlelek az ADSL szolgáltatásommal kapcsolatosan, mit tegyek?

Sebességproblémával kapcsolatos hibabejelentéséhez mellékelni szükséges két a Magyar Telekom tesztszerverén különböző napokon végzett mérés azonosítóját

-Hogyan tudom elvégezni az ADSL kapcsolatom sebességének mérését?

A mérések elõtt, az ADSL modemet újra kell indítania, majd a hagyományos behívó/tárcsázó modul használatával létesítsen internet kapcsolatot a következő azonosítókkal: Felhasználói név: adsl@test Jelszó: test

8mbit/s-nél alacsonyabb sebességű csomag esetén a tesztet 192.168.9.1 IP cím böngészőbe történő másolásával indíthatja el.

8mbit/s-nél magasabb sebességű csomag esetében a tesztet www.sebessegteszt.telekom.hu oldalon végezheti el.

-Mi az a HDSL szolgáltatás?

A Drávanet saját szolgáltatási területén elérhető ADSL szolgáltatás elnevezése.

-Mi az a NHDSL szolgáltatás?

A Drávanet saját szolgáltatási területén elérhető csupasz (naked) ADSL szolgáltatás elnevezése.

-Melyek a Drávanet saját szolgáltatási területei?

Budapesten és Pécsen van saját szolgáltatási területünk. A Szolgáltatás keresőnk segítségével a címének megadásával ellenőrizheti, hogy ilyen területen lakik e.

-Hogyan csatlakozzak az internetre a Drávanet mobilinternet segítségével?

Csatlakoztassa mobilinternet modemet a számítógéphez. Ezt követően automatikusa feltelepül a Mobile Partner szoftver. A csatlakozás SIM kártyán megadott PIN kód helyes megadását követően a Connect gombra történő kattintással jön létre.

-Mi a Drávanet Mobilnet APN-je?

internet.netfone.hu

-12 hónapos hűség szerződés esetén mi van az alaphavidíjban?

Szolgáltatás és egy SIM kártya, a modem díj nincs benne

-Mi történik ha elérem a havi forgalmi limitet?

A forgalom limit elérése esetén is megmarad kapcsolat, azonban a sebesség a hálózat terheltségétől függően fokozatosan lassításra kerül.

-A settopbox megvásárlására van lehetőségem?

Jelenleg csak bérlésre van lehetőség.

-Mennyi settopbox-ot igényelhetek?

Maximum 3db settopbox-ot igényelhet egy előfizetéshez.

-A settopbox beüzemelése kinek a feladata?

Minden esetben a szerelőnk viszi ki és üzemeli be az settopbox-ot.

-Mi szükséges az E-ügyfélszolgálatra való belépéshez?

Az Ügyfélazonosító (a számla jobb oldalán a név felett található 12 jegyű szám) és a PIN kód (személyes azonosításra alkalmas 6 számjegyből álló kód) megadás szükséges a belépéshez.

-Hogyan igényelhetek PIN kódot?

A leggyorsabb megoldás, ha a weboldalunkon az E-Ügyfélszolgálat menüpont alatt található PIN kód igénylés funkciót használja. Az ügyfélazonosító szám valamint a kapcsolattartói telefonszám megadása után SMS-ben megküldjük a PIN kódját.

-Nem sikerül belépnem az E-Ügyfélszolgálatra?

Kérjük ellenőrizze, hogy helyesen adta e meg az Ügyfélazonosító számát valamint a PIN kódját.

-Mit tegyek, ha ellenőrző kód megadását kéri tőlem a E-ügyfélszolgálat?

Felhívjuk a figyelmét, hogy három sikertelen bejelentkezést követően az Ügyfélazonosító-n és a PIN kódon kívül Ellenőrző kód megadását kérjük a sikeres belépéshez. Kérjük, hogy a szürke alapon megjelenő betű és szám kombinációt gépelje be a megadott ablakba, majd ezt követően kezdeményezze a belépést.

-Mi az E-számla?

Az elektronikus számla (E-számla) a hagyományos papír alapúval egyenértékű bizonylat, melyet hitelesítve, időbélyegzővel ellátva elektronikus formában e-mailbe küldünk meg.

Partnereink

maverixlogo

Tájékoztatás

A Drávanet Zrt. ezúton tájékoztatja ügyfeleit az internet-hozzáférési szolgáltatásokra vonatkozó 2017.01.01-el hatályba lépő változásokról.

Az internet-hozzáférési szolgáltatások összehasonlító táblázata itt érhető el.

Üdvözlettel: Drávanet Zrt.