Tervezett karbantartás (központi infrastruktúra): 2024.03.27. 22:00 óra

on .

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Drávanet Zrt. központi infrastruktúra fejlesztése miatt szolgáltatás leállással járó kiesés várható. A tervezett karbantartás célja egy esetleges hosszabb kieséssel járó meghibásodás megelőzése, az infrastruktúra stabilitásának biztosítása.

A munkavégzés tervezett ideje: 2024.03.27. 22:00 – 2024.03.27. 24:00

Kiesés várható ideje: 120 perc

A karbantartás az alábbi szolgáltatásokat érinti:

-             VoIP telefon szolgáltatások

-             IPTV szolgáltatások

-             Virtuális szerver (VPS) szolgáltatások

-             OfficeLink, Tvnetwork levelezés

-             Korábbi Enternet, EQNet weboldalak

Az esetleges szolgáltatás kimaradás miatt szíves elnézését kérjük, megértését köszönjük!

Üdvözlettel:

Drávanet Zrt.

TÁJÉKOZTATÁS DÍJMÓDOSÍTÁSRÓL 2024

on .

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a Drávanet cégcsoporthoz tartozó távközlési szolgáltatók, a Drávanet Zrt. és az OfficeLink Kft., a hatályos Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szerint 2024. március 1-i hatállyal, az éves inflációs adatokat figyelembe véve 15%-os inflációkövető díjkorrekciót alkalmaznak.

Az éves inflációkövető díjkorrekció mértékét a Központi Statisztikai Hivatal előző naptári évre vonatkozó éves fogyasztóiár-indexe határozza meg, amely 2023-ban 17,6% volt. A Drávanet cégcsoporthoz tartozó távközlési szolgáltatók, a Drávanet Zrt. és az OfficeLink Kft. a gazdasági és piaci folyamatokat, valamint ügyfelei érdekeit figyelembe véve ennél alacsonyabb mértékű, 15%-os árkiigazítást alkalmaznak.

A díjak 2024. március 1-jétől változnak, ekkortól már az új havi díjakat számlázzuk. A díjemelés nem vonatkozik a 2023. január és február havi időszakra. A díjemelés mértéke díjtételenként számolandó.

A díjkorrekció nem érinti az alábbi díjakat:

  • áram költségek számlázása a szerverhoszting szolgáltatásban,
  • VoIP telefon percdíjak.

A domain és e-mail szolgáltatások esetében a már korábban kiszámlázott (éves) díjakon nem emelünk 2024.03.01-vel. A díjmódosításra csak a következő számlázási forduló-napnál kerül sor.

Az árkiigazítás alkalmazásával összefüggésben az ÁSZF 4.1. pontja szerint az előfizetőt felmondási jog nem illeti meg, tekintettel arra, hogy az nem minősül az előfizetői szerződés módosításának.

Az előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést szóban, írásban, legfeljebb nyolc (8) naptári napos felmondási határidővel, indoklás nélkül bármikor jogosult felmondani. A felmondásra vonatkozó előírásokat az ÁSZF 7.2.3. és 7.2.11. pontok tartalmazzák.

A díjmódosításra a hatályos Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) alapján kerül sor. A szolgáltatási szerződés további feltételeit nem érinti a módosítás, a szerződés egyéb pontjai változatlan tartalommal hatályban maradnak.

További részletekért, illetve kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésükre az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Üdvözlettel:

Drávanet Zrt.

Tervezett karbantartás (központi infrastruktúra): 2024.01.23. 22:00 óra

on .

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Drávanet Zrt. központi infrastruktúra fejlesztése miatt szolgáltatás leállással járó kiesés várható. A tervezett karbantartás célja egy esetleges hosszabb kieséssel járó meghibásodás megelőzése, az infrastruktúra stabilitásának biztosítása.

A munkavégzés tervezett ideje: 2024.01.23. 22:00 – 2024.01.23. 24:00
Kiesés várható ideje: 120 perc

A karbantartás az alábbi szolgáltatásokat érinti:

  • VoIP telefon szolgáltatások
  • IPTV szolgáltatások
  • Virtuális szerver (VPS) szolgáltatások
  • OfficeLink, Tvnetwork levelezés
  • Korábbi Enternet, EQNet weboldalak

Az esetleges szolgáltatás kimaradás miatt szíves elnézését kérjük, megértését köszönjük!

Üdvözlettel:

Drávanet Zrt.

TÁJÉKOZTATÁS DÍJMÓDOSÍTÁSRÓL

on .

2023. január 17.

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a Drávanet cégcsoporthoz tartozó távközlési szolgáltatók, a Drávanet Zrt. és az OfficeLink Kft., a hatályos Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szerint 2023. február 16-i hatállyal, az éves inflációs adatokat figyelembe véve 18%-os díjemelést hajtanak végre.

2023. január 13-án megjelent a Központi Statisztikai Hivatal tájékoztatója a fogyasztói árak 2022. évi változásáról. A fogyasztóiár-index az előző év azonos időszakához viszonyítva 124,5%-os volt (2022. december), amely 24,5%-os éves inflációt jelent.

A Szolgáltatók által meghatározott 18%-os díjemelés mértéke így alacsonyabb, mint a KSH hivatalos éves fogyasztóiár-indexe, és jelentősen elmarad az energiaköltségek vagy a külföldi devizában rögzített díjak emelkedésétől.

Továbbá a díjemelés nem vonatkozik a 2023. január havi, illetve 2023. február 1-15. törthavi díjakra. A díjemelés után ténylegesen fizetendő díjak legkorábban a 2023. február havi számlán jelennek meg. A díjemelés mértéke díjtételenként számolandó.

Az ADSL/NDSL szolgáltatások vonatkozásában 2023. február 16-tól kivezetésre kerülnek a régi díjcsomagok. Az új díjcsomagokról, illetve a régi díjcsomagok átsorolásáról a szolgáltatói weboldalon találnak részletes tájékoztatót. Az ADSL/NDSL szolgáltatások tekintetében az átlagos díjemelés mértéke 18%, amelytől az egyes díjcsomagok eltérhetnek. 

A szolgáltatási szerződés további feltételeit nem érinti a módosítás, a szerződés egyéb pontjai változatlan tartalommal hatályban maradnak.

További részletekért, illetve kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésükre az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Kelt: 2023. január 17.

 

Üdvözlettel:

Drávanet Zrt.

Levelező karbantartás

on .

A Drávanet levelező szerver infrastruktúra fejlesztése miatt 2022. április 26. (kedd) este 20:00-24:00 óra között tervezett karbantartásra került sor.

A karbantartásról a Drávanet weboldalon a Hírek menüpontban tettünk ki tájékoztatást (https://dravanet.hu/index.php/informaciok/hirek).

A tervek szerint az Ügyfelek részéről a szerver fejlesztés nem igényelt további teendőt, ezért nem történt külön tájékoztató levél kiküldése.

Ugyanakkor azt tapasztaltuk, hogy egyes ügyfeleknél a fejlesztést követően nem megfelelően működik a levelezés szolgáltatás. A hiba különböző módon jelentkezhet, amely az esetek nagy részében a levelező kliens beállításainak módosításával vagy újraírásával megszűnik.

A levelező kliens beállítások:

1. Ha a levelek a szerveren tárolódnak:
Kiszolgáló: imap4.dravanet.net Port: 993
Kapcsolat biztonsága: SSL/TLS (OutLook levelező kliens: TLS)

Hitelesítési módszer: normál jelszó

2. Ha az ügyfél gépén akarja tárolni:
Kiszolgáló: pop3.dravanet.net Port: 995
Kapcsolat biztonsága: SSL/TLS (OutLook levelező kliens: TLS)

Hitelesítési módszer: normál jelszó

Levélküldő kiszolgáló: smtp.dravanet.net Port: 465
Kapcsolat biztonsága: SSL/TLS
Hitelesítési módszer: normál jelszó

Műszaki kollégáink az érintett ügyfelekkel folyamatosan dolgoznak a hibák megszüntetésén az érintett postafiókok esetében.

Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük és megértésüket előre is köszönjük!

Üdvözlettel: Drávanet Zrt.

Partnereink

maverixlogo